NOWOŚĆ! Rezonans magnetyczny – MRI.
NOWOŚĆ! Pracownia endoskopowa

Kliknij aby dowiedzieć się więcej

Wyposażyliśmy przychodnię w sprzęt najnowszej generacji do przeprowadzenia rezonansu magnetycznego (MRI). Jest to nieinwazyjnabezbolesna i bezpieczna metoda pozyskiwania precyzyjnych obrazów wnętrza ciała. Pomaga lekarzowi postawić diagnozę i zwiększa skuteczność leczenia.

https://www.nzozmorena.pl/oferta/mri/.

Nasza nowa pracownia endoskopowa specjalizuje się w profilaktyce, diagnostyce oraz leczeniu chorób przewodu pokarmowego. Oferujemy naszym pacjentom profesjonalną pomoc lekarską oraz specjalistyczne zabiegi gastroskopii i kolonoskopii.

https://www.nzozmorena.pl/poradnie/pracownia-endoskopowa/

Ankieta satysfakcji

Ankieta satysfakcji nie służy zgłaszaniu skarg.

Prosimy o niepozostawianie danych osobowych, danych kontaktowych w ankiecie satysfakcji.

Informacje dotyczące zgłaszania skarg.

Szanowni Państwo!
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość opieki.
Prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej funkcjonowania naszej przychodni.
Formularz zawiera jedynie 14 pytań, a czas wypełnienia zajmie kilka minut.
Państwa opinia jest dla nas ważna. Dziękujemy

 

Nasza skala

Bardzo źle
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Bardzo dobrze
1: W jaki sposób zapisałeś się do poradni?*

2: Jak oceniasz łatwość zapisania się na wizytę?*

3: Jak oceniasz zaangażowanie pracowników rejestracji?*

4: Jak oceniasz terminowość realizacji wizyty (czy odbyła się w wyznaczonym czasie)?*

5: Jak oceniasz zaangażowanie lekarza podczas wizyty w rozwiązanie problemu zdrowotnego?*

6: Jak oceniasz dostęp do badań, których wykonanie może zlecić lekarz podstawowej opieki zdrowotnej, o ile były one konieczne? (proszę pominąć jeśli nie dotyczy)

7: Jak oceniasz zaangażowanie lekarza lub innego personelu placówki w zachęcenie Cię do skorzystania z programów profilaktycznych, szczepień ochronnych, wykonania badań okresowych lub zmiany nawyków na zdrowsze?*

8: Jak oceniasz zrozumiałość przekazywanych informacji dotyczących Twojego stanu zdrowia, procesu leczenia i zaleceń lekarskich?*

9: Jak oceniasz wyposażenie poczekalni (np. oznakowanie, miejsca siedzące)?*

10: Jak oceniasz czystość w gabinecie, w łazience, w poczekalni?*

11: Jak oceniasz respektowanie praw pacjenta, szczególnych uprawnień i potrzeb przez personel medyczny?*

12: Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecisz tę placówkę znajomym lub rodzinie?*

13: Płeć pacjenta:*

14: Wiek pacjenta:*

Proszę wpisać podany poniżej ciąg znaków*

Ankieta satysfakcji nie służy zgłaszaniu skarg.

Prosimy o niepozostawianie danych osobowych, danych kontaktowych w ankiecie satysfakcji.

Informacje dotyczące zgłaszania skarg.