Nasze certyfikaty
Przyjazna Przychodnia
ISO/IEC 27001:2013
System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w zakresie świadczenia usług medycznych.
ISO 9001:2015
Zintegrowany System Zarządzania Jakością w zakresie świadczenia usług medycznych
ISO 14001:2015
Zintegrowany System Zarządzania Środowiskowego w zakresie świadczenia usług medycznych.
Strona przyjazna osobom niepełnosprawnym
Tworząc nową stronę internetową Przychodni Morena dołożyliśmy wszelkich starań, aby była ona dostępna i czytelna dla wszystkich. Strona została dostosowana do wymagań czytników ekranowych, tak aby osoby niedowidzące i niewidome również mogły z niej korzystać. W razie napotkania problemów z funkcjonowaniem strony prosimy o kontakt.
Polityka Jakości ”Przychodni Morena”
Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą NZOZ Przychodnia Morena przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów oraz innych stron zainteresowanych, zapewniając im, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.
Profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta oraz jednoczesna troska o środowisko naturalne oraz dbałość o ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych w naszej placówce są naszymi celami.
Nasze cele będziemy realizować poprzez:
- Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw w zakresie leczenia, diagnozowania i pielęgnowania.
- Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.
- Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów.
- Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju, zapobieganie wypadkom przy pracy. Systematyczne podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenie metod pracy.
- Rozszerzanie kadry lekarskiej oraz oferty usług medycznych.
- Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.
- Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności i zapewnieniu ochrony oraz poufności przetwarzanych informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych.
- Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków udzielania świadczeń.
- Świadczenie usług i organizację prac ukierunkowanych na zapobieganie zanieczyszczeniom i prowadzanie działań minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne.
- Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych oraz bezpieczeństwa informacji.
- Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.
- Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.
- Realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych. Właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierdzonych im procesów informacyjnych.
- Przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji.
- Monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty.
- Zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju.
- Stałe podnoszenie świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa informacji.
- Budowanie silnej placówki otwartej na innowacje.
- Prowadzenie analiz ryzyk i szans procesowych oraz biznesowych, które odzwierciedlają, kontekst oraz kompetencje Firmy do istniejącej sytuacji ukierunkowane na spełnienie potrzeb klientów, innych stron zainteresowanych systemem zarządzania i niezależnych organów kontroli.
- Ciągłe doskonalenie wdrożonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO/IEC 27001:2013 w celu zwiększenia jego skuteczności.
Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.
Niniejsza Polityka została zakomunikowana wszystkim pracownikom NZOZ „Przychodnia Morena” Sp. z o.o. jest również dostępna dla wszystkich zainteresowanych stron, w tym osób i podmiotów współpracujących.
Data wydania: 15.11.2023
Prezes Zarządu
Barbara Rolbiecka-Tkaczyk