Polityka Jakości

Polityka ZSZ ”Przychodni Morena”
Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą NZOZ Przychodnia Morena przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów oraz innych stron zainteresowanych, zapewniając im, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.
Profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta oraz jednoczesna troska o środowiskowo naturalne oraz dbałość o bezpieczeństwo przetwarzanych informacji w naszych placówkach są naszymi celami.
Nasze cele będziemy realizować poprzez:
- Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw.
- Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.
- Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów.
- Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju.
- Systematycznie podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenia metody pracy.
- Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.
- Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności i zapewnieniu poufności przetwarzanych informacji.
- Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków udzielania świadczeń.
- Świadczenie usług i organizację prac ukierunkowanych na zapobieganie zanieczyszczeniom i prowadzanie działań minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne.
- Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych oraz bezpieczeństwa informacji.
- Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.
- Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.
- Ochron e informacji dotyczących Pacjentów.
- Zapewnienie pacjentom kompletnej i spójnej informacji o usługach naszej Organizacji.
- Ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych.
- Realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych.
- Właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierzonych im procesów informacyjnych.
- Przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji.
- Monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty.
- Zapewnienie zgodności z wymaganymi prawnymi w zakresie ochrony informacji.
- Zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju.
- Prowadzenie analiz ryzyk i szans procesowych oraz biznesowych, które odzwierciedlają, kontekst oraz kompetencje Firmy do istniejącej sytuacji ukierunkowane na spełnienie potrzeb klientów, innych stron zainteresowanych systemem zarządzania i niezależnych organów kontroli.
- Generalne stosowanie i rozwijanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10, PN-EN ISO 14001:2015-09, PN-ISO/IEC 27001:2014-12.
Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.
Prezes Zarządu
Barbara Rolbiecka-Tkaczyk
Gdańsk, 06.10.2017