Polityka Jakości

Ten wpis jest starszy niż rok.

Polityka ZSZ ”Przychodni Morena”

Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą NZOZ Przychodnia Morena przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniami pacjentów oraz innych stron zainteresowanych, zapewniając im, a także personelowi przyjazne oraz bezpieczne warunki pobytu i pracy.

Profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta oraz jednoczesna troska o środowiskowo naturalne oraz dbałość o bezpieczeństwo przetwarzanych informacji w naszych placówkach są naszymi celami.

Nasze cele będziemy realizować poprzez:

  1. Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw.
  2. Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.
  3. Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów.
  4. Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju.
  5. Systematycznie podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenia metody pracy.
  6. Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.
  7. Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności i zapewnieniu poufności przetwarzanych informacji.
  8. Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków udzielania świadczeń.
  9. Świadczenie usług i organizację prac ukierunkowanych na zapobieganie zanieczyszczeniom i prowadzanie działań minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne.
  10. Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych oraz bezpieczeństwa informacji.
  11. Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.
  12. Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.
  13. Ochron e informacji dotyczących Pacjentów.
  14. Zapewnienie pacjentom kompletnej i spójnej informacji o usługach naszej Organizacji.
  15. Ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych.
  16. Realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych.
  17. Właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierzonych im procesów informacyjnych.
  18. Przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z bezpieczeństwem informacji.
  19. Monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty.
  20. Zapewnienie zgodności z wymaganymi prawnymi w zakresie ochrony informacji.
  21. Zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju.
  22. Prowadzenie analiz ryzyk i szans procesowych oraz biznesowych, które odzwierciedlają, kontekst oraz kompetencje Firmy do istniejącej sytuacji ukierunkowane na spełnienie potrzeb klientów, innych stron zainteresowanych systemem zarządzania i niezależnych organów kontroli.
  23. Generalne stosowanie i rozwijanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10, PN-EN ISO 14001:2015-09, PN-ISO/IEC 27001:2014-12.

Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.

Prezes Zarządu
Barbara Rolbiecka-Tkaczyk

Gdańsk, 06.10.2017

Przeczytaj również

Dyżur stomatologiczny odwołany

Z powodu choroby lekarza dyżur stomatologiczny, przewidziany na dzień 12 sierpnia 2023, został odwołany.
Czytaj

Bezpłatne szczepienia przeciwko HPV dla rocznika 2010

Urząd Miasta Gdańsk zaprasza na bezpłatne szczepienia przeciwko HPV dla osób z rocznika 2010. Zakażenie wirusem HPV, czyli...
Czytaj

Nowe numery telefonów

Szanowni Pacjenci, w celu lepszej obsługi telefonicznej uruchomiliśmy nowe numery telefonów do rejestracji: Rejestracja ogólna – 58 347...
Czytaj
nieaktualny

Szczepienia przeciw grypie

NZOZ „Przychodnia Morena” realizuje program bezpłatnego szczepienia przeciw grypie dla wszystkich pacjentów. Prosimy o zgłaszanie się pacjentów...
Czytaj