Polityka Jakości

Ten wpis jest starszy niż rok.

Polityka Jakości ”Przychodni Morena”

Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą NZOZ Przychodnia Morena przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania.

Profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta oraz jednoczesna troska o środowiskowo naturalne są naszymi celami.

Nasze cele będziemy realizować poprzez:

  1. Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw.
  2. Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.
  3. Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów.
  4. Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju.
  5. Systematycznie podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenia metody pracy.
  6. Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.
  7. Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności.
  8. Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków udzielania świadczeń.
  9. Świadczenie usług i organizację prac ukierunkowanych na zapobieganie zanieczyszczeniom i prowadzanie działań minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne.
  10. Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych.
  11. Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.
  12. Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.
  13. Generalne stosowanie i rozwijanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005.

Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.

Prezes Zarządu
Barbara Rolbiecka-Tkaczyk

Gdańsk, 09.09.2015

Przeczytaj również

Bezpłatne szczepienia przeciwko HPV dla rocznika 2010

Urząd Miasta Gdańsk zaprasza na bezpłatne szczepienia przeciwko HPV dla osób z rocznika 2010. Zakażenie wirusem HPV, czyli...
Czytaj

Nowe numery telefonów

Szanowni Pacjenci, w celu lepszej obsługi telefonicznej uruchomiliśmy nowe numery telefonów do rejestracji: Rejestracja ogólna – 58 347...
Czytaj
nieaktualny

Szczepienia przeciw grypie

NZOZ „Przychodnia Morena” realizuje program bezpłatnego szczepienia przeciw grypie dla wszystkich pacjentów. Prosimy o zgłaszanie się pacjentów...
Czytaj

Wznowienie szczepień ochronnych dla dzieci

Szanowni Państwo, od 02.11.2020 wznowione zostają szczepienia ochronne dla dzieci.
Czytaj