Polityka Jakości
Polityka Jakości ”Przychodni Morena”
Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą NZOZ Przychodnia Morena przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania.
Profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta oraz jednoczesna troska o środowiskowo naturalne są naszymi celami.
Nasze cele będziemy realizować poprzez:
- Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw.
- Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.
- Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów.
- Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju.
- Systematycznie podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenia metody pracy.
- Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.
- Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności.
- Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków udzielania świadczeń.
- Świadczenie usług i organizację prac ukierunkowanych na zapobieganie zanieczyszczeniom i prowadzanie działań minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne.
- Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych.
- Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.
- Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.
- Generalne stosowanie i rozwijanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005.
Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.
Prezes Zarządu
Barbara Rolbiecka-Tkaczyk
Gdańsk, 09.09.2015