NOWOŚĆ! Rezonans magnetyczny – MRI.

Kliknij aby dowiedzieć się więcej

Wyposażyliśmy przychodnię w sprzęt najnowszej generacji do przeprowadzenia rezonansu magnetycznego (MRI). Jest to nieinwazyjnabezbolesna i bezpieczna metoda pozyskiwania precyzyjnych obrazów wnętrza ciała. Pomaga lekarzowi postawić diagnozę i zwiększa skuteczność leczenia.

MRI – rezonans magnetyczny.

Polityka Jakości

Ten wpis jest starszy niż rok.

Polityka Jakości ”Przychodni Morena”

Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą NZOZ Przychodnia Morena przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania.

Profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta oraz jednoczesna troska o środowiskowo naturalne są naszymi celami.

Nasze cele będziemy realizować poprzez:

  1. Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw.
  2. Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.
  3. Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych doświadczonych specjalistów.
  4. Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju.
  5. Systematycznie podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenia metody pracy.
  6. Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.
  7. Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności.
  8. Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków udzielania świadczeń.
  9. Świadczenie usług i organizację prac ukierunkowanych na zapobieganie zanieczyszczeniom i prowadzanie działań minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne.
  10. Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych.
  11. Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.
  12. Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.
  13. Generalne stosowanie i rozwijanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005.

Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.

Prezes Zarządu
Barbara Rolbiecka-Tkaczyk

Gdańsk, 09.09.2015

Przeczytaj również

Usługa MRI w naszej przychodni

Wyposażyliśmy przychodnię w sprzęt najnowszej generacji do przeprowadzenia rezonansu magnetycznego (MRI). Jest to nieinwazyjna, bezbolesna i bezpieczna metoda pozyskiwania precyzyjnych obrazów wnętrza ciała....
Czytaj

RTG w dniu 26.01.2024

W dniu 26 stycznia 2024 (piątek) RTG jest czynne do godziny 16:00.
Czytaj

Pracownia RTG – prace serwisowe

W dniach od 14.11 -16.11.2023 Pracownia RTG będzie nieczynna z powodu prac serwisowych. Zdjęcia punktowe zębów oraz badania densytometryczne są wykonywane...
Czytaj

Dyżur stomatologiczny odwołany

Z powodu choroby lekarza dyżur stomatologiczny, przewidziany na dzień 12 sierpnia 2023, został odwołany.
Czytaj